​
Badamy różne segmenty użytkowników
-
Samochodów osobowych
-
Samochodów ciężarowych (w tym flot)
-
Lekkich samochodów użytkowych
-
Motocykli i skuterów
​
Regularnie aktualizujemy bazÄ™ danych kompleksowo opisujÄ…cÄ… zachowania kierowców. Zadajemy ankietowanym kilkaset pytaÅ„ na temat sposobu użytkowania samochodu, jego serwisowania, kupowanych części zamiennych, wydatków, oszczÄ™dzania, korzystania z Internetu i podejmowania decyzji zwiÄ…zanych z utrzymaniem samochodu.
​
ZaÅ‚ożenia badania użytkowników
-
Realizujemy badanie w formie wywiadów osobistych (próba w Polsce: 2500-3000 respondentów)
-
Dobieramy próbÄ™ wedÅ‚ug rygorystycznych zaÅ‚ożeÅ„ demograficznych
-
Kontrolujemy 100% ankiet
Analizujemy
-
Park samochodowy (ogóÅ‚em i w regionach), wedÅ‚ug marki samochodu, wieku, segmentu i sposobu jego eksploatacji.
-
Rynek* części zamiennych, akcesoriów, oleju i opon (potencjaÅ‚, kanaÅ‚y dystrybucji).
-
Zachowania kierowców, ich samodzielność w przeprowadzaniu napraw, wybierane miejsca serwisowania.
-
Budżet na samochód (wydatki na naprawy, na zakupy w Internecie, na paliwo).
-
Ubezpieczenie i wypadki.
-
Tankowanie i odwiedzane stacje paliw.
-
Związek z samochodem (lojalność wobec marki, związek emocjonalny, profil użytkownika)
​
Nasze badania sÄ… otwarte
Można nie tylko uzyskać dostÄ™p do istniejÄ…cych baz danych, ale także wzbogacić je o dodatkowe pytania. Oferujemy narzÄ™dzie realizacyjne, zapraszamy do zamieszczania wÅ‚asnych bloków tematycznych, na dowolny temat. *Rynek oleju, opon, akumulatorów, klocków hamulcowych, tarcz hamulcowych, Å›wiec, wycieraczek, filtrów, tÅ‚umików, amortyzatorów, sprężyn, Å‚ożysk, rozrzÄ…du, pomp wody, chÅ‚odnic, alternatorów, rozruszników, oÅ›wietlenia, szyb, klimatyzacji, części karoserii.