Badamy różne segmenty użytkowników

  • Samochodów osobowych

  • Samochodów ciężarowych (w tym flot)

  • Lekkich samochodów użytkowych

  • Motocykli i skuterów

Regularnie aktualizujemy bazę danych kompleksowo opisującą zachowania kierowców.  Zadajemy ankietowanym kilkaset pytań na temat sposobu użytkowania samochodu, jego serwisowania, kupowanych części zamiennych, wydatków, oszczędzania, korzystania z Internetu i podejmowania decyzji związanych z utrzymaniem samochodu.

Założenia badania użytkowników

  • Realizujemy badanie w formie wywiadów osobistych (próba w Polsce: 2500-3000 respondentów)

  • Dobieramy próbę według rygorystycznych założeń demograficznych

  • Kontrolujemy 100% ankiet

 

Analizujemy

  • Park samochodowy (ogółem i w regionach), według marki samochodu, wieku, segmentu i sposobu jego eksploatacji.

  • Rynek* części zamiennych, akcesoriów, oleju i opon (potencjał, kanały dystrybucji).

  • Zachowania kierowców, ich samodzielność w przeprowadzaniu napraw, wybierane miejsca serwisowania.

  • Budżet na samochód (wydatki na naprawy, na zakupy w Internecie, na paliwo).

  • Ubezpieczenie i wypadki.

  • Tankowanie i odwiedzane stacje paliw.

  • Związek z samochodem (lojalność wobec marki, związek emocjonalny, profil użytkownika)

Nasze badania są otwarte

Można nie tylko uzyskać dostęp do istniejących baz danych, ale także wzbogacić je o dodatkowe pytania. Oferujemy narzędzie realizacyjne, zapraszamy do zamieszczania własnych bloków tematycznych, na dowolny temat. *Rynek oleju, opon, akumulatorów, klocków hamulcowych, tarcz hamulcowych, świec, wycieraczek, filtrów, tłumików, amortyzatorów, sprężyn, łożysk, rozrządu, pomp wody, chłodnic, alternatorów, rozruszników, oświetlenia, szyb, klimatyzacji, części karoserii.

Motodata
Badania rynku motoryzacyjnego

©2019 by Motodata.