top of page

​

Badamy różne segmenty użytkowników

  • Samochodów osobowych

  • Samochodów ciężarowych (w tym flot)

  • Lekkich samochodów użytkowych

  • Motocykli i skuterów

​

Regularnie aktualizujemy bazÄ™ danych kompleksowo opisujÄ…cÄ… zachowania kierowców.  Zadajemy ankietowanym kilkaset pytaÅ„ na temat sposobu użytkowania samochodu, jego serwisowania, kupowanych części zamiennych, wydatków, oszczÄ™dzania, korzystania z Internetu i podejmowania decyzji zwiÄ…zanych z utrzymaniem samochodu.

​

ZaÅ‚ożenia badania użytkowników

  • Realizujemy badanie w formie wywiadów osobistych (próba w Polsce: 2500-3000 respondentów)

  • Dobieramy próbÄ™ wedÅ‚ug rygorystycznych zaÅ‚ożeÅ„ demograficznych

  • Kontrolujemy 100% ankiet

 

Analizujemy

  • Park samochodowy (ogóÅ‚em i w regionach), wedÅ‚ug marki samochodu, wieku, segmentu i sposobu jego eksploatacji.

  • Rynek* części zamiennych, akcesoriów, oleju i opon (potencjaÅ‚, kanaÅ‚y dystrybucji).

  • Zachowania kierowców, ich samodzielność w przeprowadzaniu napraw, wybierane miejsca serwisowania.

  • Budżet na samochód (wydatki na naprawy, na zakupy w Internecie, na paliwo).

  • Ubezpieczenie i wypadki.

  • Tankowanie i odwiedzane stacje paliw.

  • ZwiÄ…zek z samochodem (lojalność wobec marki, zwiÄ…zek emocjonalny, profil użytkownika)

​

Nasze badania sÄ… otwarte

Można nie tylko uzyskać dostÄ™p do istniejÄ…cych baz danych, ale także wzbogacić je o dodatkowe pytania. Oferujemy narzÄ™dzie realizacyjne, zapraszamy do zamieszczania wÅ‚asnych bloków tematycznych, na dowolny temat. *Rynek oleju, opon, akumulatorów, klocków hamulcowych, tarcz hamulcowych, Å›wiec, wycieraczek, filtrów, tÅ‚umików, amortyzatorów, sprężyn, Å‚ożysk, rozrzÄ…du, pomp wody, chÅ‚odnic, alternatorów, rozruszników, oÅ›wietlenia, szyb, klimatyzacji, części karoserii.

Motodata
Badania rynku motoryzacyjnego
bottom of page