top of page

Regularnie badamy warsztaty naprawcze, autoryzowane stacje obsługi, hurtownie, sklepy motoryzacyjne i stacje paliw.
Pytamy o dostawców, kupowane produkty, sposoby funkcjonowania, dynamikę rynku, opinie na temat producentów części i ich ofert.
W ciągu ostatniego roku dotarliśmy w sumie do 2000 respondentów, właścicieli i osób odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji w badanych firmach.

​​

Analizujemy

  • Postrzeganie aktualnej sytuacji ekonomicznej.

  • Zatrudnienie.

  • Rynek wybranych produktów motoryzacyjnych.

  • Opinie na temat marek.

  • Ocenę proponowanych wsparć i programów lojalnościowych.

  • Kryteria podejmowania decyzji przy wyborze marki lub dostawcy.

  • Zachowania oszczędnościowe.

  • Stawkę za godzinę roboczą.

  • Szkolenia i inwestycje.

  • Czytelnictwo prasy fachowej.

Nasze badania są otwarte

Można nie tylko uzyskać dostęp do istniejącej bazy danych, ale także wzbogacić ją o dodatkowe pytania. Oferujemy narzędzie realizacyjne, zapraszamy do zamieszczania własnych bloków tematycznych, na dowolny temat.

Motodata
Badania rynku motoryzacyjnego
bottom of page